Prezes grupy La-Sad: Szukamy nowych sposobów rozwoju. Dlatego stworzyliśmy energetyka z jabłek

Autor: Aneta Gwara-Tarczyńska/www.sadyogrody.pl 10 października 2017 11:06

Prezes grupy La-Sad: Szukamy nowych sposobów rozwoju. Dlatego stworzyliśmy energetyka z jabłek Michał Lachowicz, prezes grupy La-Sad / fot. żelazna studio

- Pomysł na powstanie energetyka z jabłek pojawił się z konieczności. Szukamy nowych sposobów rozwoju. Problem jest taki, że Polacy sami sobie podrzynają gałąź na której siedzą. Konkurencja zarówno w jabłkach świeżych jak i sokach, jest już tak ogromna, że część handlu zaczyna odbywać się poza granicami opłacalności – mówi w rozmowie z serwisem www.sadyogrody.pl Michał Lachowicz, prezes grupy producenckiej LaSad.

- Mamy swoich stałych klientów na dotychczasowe produkty ale wiemy, że rynek przy takim drenowaniu cenowym jest ograniczony w rozwoju. YABU to nasz nowy produkt, który ma zachowane swoje granice opłacalności – przyznaje.

- W ramach poszukiwania alternatyw stworzyliśmy napój energetyczny o nazwie YABU. Znajduje się w nim 99 proc. naturalnie wyciskanego soku z jabłek, guarana i kofeina. Jest to odpowiedź sadowników na coś, co wydaje się być niemożliwe – zdrowy Energy Drink. Zdrowy – bo z jabłek a energy bo ma działanie podobne do popularnych i obecnych na rynku energetyków. Nad tym produktem pracowaliśmy prawie dwa lata. Pierwsze, próbne wydanie tego napoju było w zupełnie innych opakowaniach, co okazało się nietrafione. Dzisiaj jest to puszka, ponieważ jest to jedyne dostępna dla nas forma opakowania, która pozwala na zapakowanie napoju bez konserwantów i na gazowanie – tłumaczy.

Michał Lachowicz przyznaje, że produkt ma już około trzech miesięcy. - Jest dość świeży i oczekiwany na rynku. Kończymy negocjacje z różnymi podmiotami w kraju i kilkoma większymi za granicą. Myślę, że wejście produktu na rynek będzie dość silne. Na testach konsumenckich nasz produkt wypada bardzo dobrze – mówi.

- Mieliśmy pomysł, wymyśliliśmy skład, zrobiliśmy testy i nagle okazało się, że produkt jest udany ale my tak naprawdę nie wiemy jak się robi produkty. Jako sadownicy jesteśmy mistrzami świata w elastyczności, przygotowaniu towaru ale nie w tworzeniu produktów. My sprzedajemy albo owoce w masie jako takiej albo tę masę zapakowaną w opakowania, jednak nie potrafimy sprzedać produktu. Dlatego musieliśmy sięgnąć po radę do osób, które się tym zajmują – dodaje.

Prezes grupy LaSad tłumaczy, że to jedyny taki produkt na rynku, objęty procedurą patentową o zasięgu międzynarodowym. - Dlatego też dzięki temu, że jest tak unikatowy i innowacyjny, wywołuje zainteresowanie u szerokiej rzeszy klientów. W naszym „jabłkowym świecie” jest to dość unikatowy projekt. Obecnie efekty sprzedażowe są pozytywne i obiecujące. YABU ma na sobie znaki jakości – czyli coś, co dla popularnych energetyków jest abstrakcyjne. Jest sygnowany znakiem „jakość i tradycja” przez sok ,z którego jest wyprodukowany. Nasz produkt jest doceniany, za to że jest przełomowy, innowacyjny i zupełnie odwracający postrzeganie produktów z jabłek. Dotychczas proste przetworzenie jabłek zatrzymywało się jedynie na sokach – mówi.

- Próbujemy wprowadzić YABU na rynek. Pojawi się lada chwila w przeróżnych sieciach handlowych, można go spotkać na kilku stacjach benzynowych. Sezon wakacyjny nieco wstrzymał ekspansję. Wierzę w to, że nasz energetyk może podbić nie tylko polski, ale i światowy rynek. Zgodnie z tym, co mówią wszyscy eksperci z branży jest to nowe otwarcie – podsumował Michał Lachowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.