Prezes Bakallandu podsumowuje 2016 r. i planuje 2017 r.

Autor: www.sadyogrody.pl 04 stycznia 2017 12:54

Prezes Bakallandu podsumowuje 2016 r. i planuje 2017 r. Marek Moczulski, prezes zarządu Bakalland SA/ fot. PTWP

- 2016 rok był wyjątkowy dla Grupy Bakalland, ponieważ obchodziliśmy dwie ważne rocznice. W 2016 roku minęło 25 lat od założenia firmy Bakalland. Przez te ćwierć wieku firma zbudowała silne tradycje i stała się synonimem oraz reprezentantem polskiej przedsiębiorczości. Również zakład produkcyjny we Włocławku, gdzie powstają produkty marki Delecta, obchodził swoją 200 rocznicę istnienia. Takie wydarzenia to dla nas ogromny powód do dumy, który utwierdza nas w przekonaniu, że zmierzamy w dobrą stronę. To także motywacja do dalszych działań - mówi Marek Moczulski, prezes zarządu Grupy Bakalland.

- Doświadczenie zbierane od 1991 roku sprawia, że z każdym rokiem rozwijamy się i umacniamy pozycję na rynku. W 2016 roku podjęliśmy decyzję o pełnej zmianie komunikacji wizualnej marki Delecta, która odświeżyła i unowocześniła jej wizerunek. Pojawiło się również wiele nowości od marki Bakalland. Wyszliśmy poza kategorię bakalii plantacyjnych i rozszerzyliśmy ofertę produktową o linię bakalii przekąskowych - mówi prezes Bakallandu.

Jego zdaniem pojawienie się produktów Bakalland na półce z przekąskami było działaniem strategicznie przemyślanym i starannie przygotowanym. - Pięć nowych produktów, które łączą w sobie suszone owoce wraz z orzechami, zostało skomponowanych z lubianymi smakami konsumentów, takimi jak sezam, miód czy czekolada. Rozwija się także linia Bakalland BA!, produkty te są z powodzeniem eksportowane na rynki zagraniczne. Wprowadziliśmy także nowość, która stała się elementem tej linii – owsiankę instant - zapewnia szef Bakallandu.

Zdaniem Marka Moczulskiego rok 2016 pokazał również, że skutecznie została przeprowadzona integracja marek Bakalland i Delecta. - Przez ostatnie 12 miesięcy firma prowadziła już wspólne działania, jako Grupa. Za tym idą dobre wyniki finansowe ale także konkretne plany na dalszy nieustający rozwój. Zakończona integracja sprawiła, że w 2017 roku stawiamy na zwiększenie mocy produkcyjnych i automatyzację procesów. Inwestycje w nowoczesny park maszynowy i nowe linie produkcyjne to założenia, które będziemy wdrażać w pierwszym kwartale - zapewnia Marek Moczulski. 

Obecnie Grupa Kapitałowa Bakalland generuje obroty w wysokości ponad 500 mln zł rocznie. Grupę Kapitałową Bakalland tworzą główne marki Bakalland i Delecta, które wytwarzają swoje produkty na terenie Polski. W fabrykach zlokalizowanych w Janowie Podlaskim, Włocławku, Łodzi i Osinie, odbywa się produkcja. Produkty marek z portfolio Grupy dostępne są w Polsce oraz na wielu rynkach europejskich i światowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM