Prezes Bakallandu o planowanych inwestycjach i komunikacji z konsumentami

Autor: www.sadyogrody.pl/ www.portalspozywczy 07 września 2017 13:53

Prezes Bakallandu o planowanych inwestycjach i komunikacji z konsumentami fot. shutterstock

- W ostatnich trzech latach na inwestycje w środki trwałe Bakalland wydał ponad 50 mln złotych. Wiele z tych inwestycji dotyczyło automatyzacji produkcji, szczególnie pakowania. - Dodatkowo inwestowaliśmy istotne sumy w promocję naszych marek, w sumie na porównywalnym poziomie do inwestycji w środki trwałe. Efekty są, bo rozpoznawalność spontaniczna marki Bakallland jest na poziomie ponad 90 proc. - zapewnia Marek Moczulski, prezes zarządu Bakallandu.

- Zrewitalizowaliśmy markę Delecta zmieniając jej szatę graficzną oraz wzmocniliśmy przekaz do konsumentów, czego efekty już widać. Jesteśmy na etapie końcowym cyklu inwestycyjnego w zakładzie w Janowie. Jeśli chodzi o inwestycje w marki, to będziemy kontynuować wydatki na rzecz dalszego umocnienia naszych brandów - wylicza prezes Bakallandu.

I dodaje, że w ostatnich kilku latach nastąpiły wręcz tektoniczne zmiany w sposobie komunikacji z konsumentami. Internet, digital media, etc. zmienia diametralnie sposoby działania działu marketingu. Firmy starają się wykorzystywać narzędzia, które są dostępne. Social media są istotnym kanałem komunikacji z konsumentami.

- Mierzenie skuteczności działań marketingowych jest możliwe, jednakże w wielu przypadkach nie ma prostej korelacji pomiędzy komunikacją a ilością sprzedanych produktów. Mamy pozytywną dynamikę w sprzedaży. Byłbym jednak ostrożny z przypisywaniem tych wyników do jakichś konkretnych działań w social media. Powiedziałbym raczej, że jest to wspólny wynik dobrych działań działu sprzedaży jak i marketingu, w tym też aktywności w social media - dodaje Marek Moczulski. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.