Powstała marka soków tłoczonych z jabłek Pyrsk dedykowana gastronomii

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 24 listopada 2016 08:32

Powstała marka soków tłoczonych z jabłek Pyrsk dedykowana gastronomii fot. materiały prasowe

W śląskim Mikołowie powstała marka soków tłoczonych Pyrsk, które dedykowane są sektorowi HoReCa. Twórcy marki kupują jabłka w regionie grójeckim, tłoczą je w partnerskich tłoczniach, przelewają do eleganckich szklanych butelek z designerską etykietą i sprzedają do restauracji i hoteli.

Firma rozpoczęła pracę we wrześniu od trzech smaków: piykno żurawina, czorny bez i miyntowe jabłko. Szykuje nowe smaki. 

- Jeździliśmy po dziesiątkach tłoczni w Polsce, gdzie szukaliśmy produktu, który będzie nam najbardziej odpowiadał. Odwiedzaliśmy restauracje, kluby i puby. Kiedy rozmawialiśmy z ich właścicielami, okazało się, że soków tłoczonych albo nie ma wcale, albo są tłoczone na miejscu. Tak przynajmniej wyglądała sytuacja w naszej okolicy. A przecież nie każdy lokal chce czy ma miejsce, by zainstalować sobie wyciskarkę. Dlatego zdecydowaliśmy się, że naszym głównym klientem będzie właśnie HoReca. Na dziś nie konkurujemy z innymi sokami tłoczonymi, ale z napojami tradycyjnymi, z sokami z koncentratów czy powszechnie znanymi napojami gazowanymi - opowiada na łamach www.portalspozywczy.pl, Wojciech Płachetka, współtwórca marki.

- Korzystamy z zaprzyjaźnionej tłoczni. Podstawowy produkt na nasze soki, czyli jabłka, pochodzą z sadów niedaleko Grójca. Kupujemy surowce, przewozimy do tłoczni, która tłoczy i odpowiada za proces rozlewu. W tej chwili produkujemy kilkanaście tysięcy butelek miesięcznie. Ale z miesiąca na miesiąc jest coraz lepiej - dodaje.

Przeczytaj duży wywiad nt. soków Pyrsk na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM