Polskie suszona jabłka mogą podbić Azję

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 09 stycznia 2017 08:23

Polskie suszona jabłka mogą podbić Azję fot. shutterstock

- W 2017 r. planujemy wprowadzić do oferty suszone polskie jabłko, które ma duży potencjał eksportowy. Obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem na kilku rynkach Azji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Salwach, prezes zarządu SNS Foods.

Zdaniem Krzysztofa Salwacha w ramach nowej marki żywności Leo Food w pierwszej kolejności na sklepowe półki trafiły produkty, które są popularne, zdrowe i znane na polskim rynku.

- Będziemy obserwowali jak sprzedają się smaki, które już wprowadziliśmy. Cały czas pojawiają się nowe modne dodatki, jak np.  amarantus. W lutym i marcu 2017 roku chcemy wprowadzić kilka kolejnych produktów organicznych i bio, a w kolejnych miesiącach suszone polskie jabłko. Jesteśmy obecnie na końcowym etapie rozmów z firmami, które będą je dla nas produkować. Jabłko będzie jednym z nielicznych produktów Leo, które powstają w Polsce. Suszone jabłko ma także duży potencjał eksportowy. Obserwujemy duże zainteresowanie tym produktem na kilku rynkach w Azji - dodaje.

Prezes zarządu SNS Foods zaznacza, że głównym dostawcą produktów sprzedawanych pod marką Leo będą kraje wschodniej Azji, przede wszystkim Wietnam i Filipiny. Firma myśli także o rynkach eksportowych.

Więcej czytaj na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI