Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po śliwkę suszoną na co dzień

Autor: www.sadyogrody.pl/ pr 12 kwietnia 2017 15:13

Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po śliwkę suszoną na co dzień fot. materiały prasowe

Wyniki raportu Instytutu ARC Rynek i Opinia pokazują, że w trakcie tegorocznych Świąt Wielkanocnych 58 proc. Polaków zamierza wydać średnio o 247 złotych więcej na artykuły spożywcze, niż na co dzień. To szansa również dla sprzedawców suszonych śliwek.

Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie California Prune Board – organizacji reprezentującej kalifornijską branżę producentów suszonych śliwek, ankietowani najczęściej sięgają po śliwkę suszoną w sezonie świątecznym oraz coraz chętniej spożywają ją na co dzień.

W 2016 roku ponad 25 proc. badanych deklarowało, że zamierza kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości. Ten pozytywny trend, połączony z rosnącą świadomością konsumentów, którzy coraz częściej szukają naturalnych produktów jako składnika zbilansowanej diety i zdrowego trybu życia – wpisuje się w filozofię produkcji śliwek suszonych w słonecznej Kalifornii.

Z badań konsumenckich przeprowadzonych przez California Prune Board wynika, że 67 proc. respondentów spożywa suszone śliwki w trakcie okresu świątecznego, a ponad 27 proc. stosuje je jako dodatek do ciast i słodkich wypieków. Różnorodne wielkanocne menu pozwala wykorzystać wszechstronność kulinarną, jaką dają mięsiste i naturalnie słodkie śliwki kalifornijskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI