Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po śliwkę suszoną na co dzień

Autor: www.sadyogrody.pl/ pr 12 kwietnia 2017 15:13

Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po śliwkę suszoną na co dzień fot. materiały prasowe

Wyniki raportu Instytutu ARC Rynek i Opinia pokazują, że w trakcie tegorocznych Świąt Wielkanocnych 58 proc. Polaków zamierza wydać średnio o 247 złotych więcej na artykuły spożywcze, niż na co dzień. To szansa również dla sprzedawców suszonych śliwek.

Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie California Prune Board – organizacji reprezentującej kalifornijską branżę producentów suszonych śliwek, ankietowani najczęściej sięgają po śliwkę suszoną w sezonie świątecznym oraz coraz chętniej spożywają ją na co dzień.

W 2016 roku ponad 25 proc. badanych deklarowało, że zamierza kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości. Ten pozytywny trend, połączony z rosnącą świadomością konsumentów, którzy coraz częściej szukają naturalnych produktów jako składnika zbilansowanej diety i zdrowego trybu życia – wpisuje się w filozofię produkcji śliwek suszonych w słonecznej Kalifornii.

Z badań konsumenckich przeprowadzonych przez California Prune Board wynika, że 67 proc. respondentów spożywa suszone śliwki w trakcie okresu świątecznego, a ponad 27 proc. stosuje je jako dodatek do ciast i słodkich wypieków. Różnorodne wielkanocne menu pozwala wykorzystać wszechstronność kulinarną, jaką dają mięsiste i naturalnie słodkie śliwki kalifornijskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.