Polmlek: Sokowa marka Fortuna zwiększyła sprzedaż o 20 proc.

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 31 lipca 2017 14:04

Polmlek: Sokowa marka Fortuna zwiększyła sprzedaż o 20 proc. fot. materiały prasowe

- Markę Fortuna kupiliśmy kiedy była ona w bardzo dobrej kondycji, z dobrze rozwiniętą sprzedażą. Liczmy że w tym roku sama Fortuna przyniesie naszej grupie ok. 450 mln zł sprzedaży. Od momentu przejęcia, sprzedaż wzrosła o około 20 proc. - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Andrzej Grabowski, współwłaściciel Grupy Polmlek.

Andrzej Grabowski zapewnia, że razem z zakładem produkującym soki, dodatkowo nabyto tam potężne centrum logistyczne na 1000 TIRów, zlokalizowane w centrum Polski, które służy teraz również Polmlekowi.

- W markę zainwestowaliśmy dodatkowo około 20 mln zł. Ostatnio kupiliśmy nową linię do butelek PET. Zakup Fortuny to było bardzo dobre posunięcie, szczególnie, gdy w mleczarstwie były gorsze momenty – mówi współwłaściciel Grupy Polmlek. I dodaje, że branża sokowa jest o wiele bardziej rentowna niż mleczna.

Więcej czytaj na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI