Polacy chętnie sięgają po pieprz, liście laurowe i gotowe kompozycje przypraw



www.sadyogrody.pl/ pr - 07 sierpnia 2018 14:54


- Polacy, coraz bardziej otwarci na różne smaki, wciąż pozostają przywiązani do kuchni, którą znają ze swojego dzieciństwa. W pierwszej kolejności, chcąc nadać daniom ostrości, sięgają po czarny pieprz, potem pieprz ziołowy, a dopiero potem myślą o ostrej papryce lub chili - mówi Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.



– Zużywamy także ogromne ilości liści laurowych i ziela angielskiego, a równocześnie chętnie sięgamy po gotowe kompozycje dedykowane konkretnym daniom. Wśród tych ostatnich faworytem jest przyprawa do kurczaka, co wcale nie dziwi w zestawieniu z ogromną popularnością mięsa drobiowego w ostatnich latach – zapewnia Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.

Marka Galeo powstała w 2000 r., w jej portfolio znajdują się przyprawy, zioła, mieszanki przyprawowe oraz dodatki spożywcze. Galeo razem z markami takimi jak Kamis, Ducros i Schwartz należy do firmy McCormick.