Marwit stawia na rozwój w segmencie sałat, surówek i zup

Autor: Puls Biznesu 16 marca 2015 13:33

Marwit stawia na rozwój w segmencie sałat, surówek i zup Soki to wciąż większość, bo około 60 proc. sprzedaży Marwitu

Firma Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy — to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych - informuje Puls Biznesu.

Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek. 

Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR. 

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI