Marwit inwestuje w ofertę soków oraz owoców i warzyw convenience

Autor: www.sadyogrody.pl 07 kwietnia 2017 15:32

Marwit inwestuje w ofertę soków oraz owoców i warzyw convenience fot. materiały prasowe

W kwietniu na rynku pojawi się nowy świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem marki Marwit. Będzie dostępny w serii limitowanej przez trzy miesiące. firma rozszerza także ofertę przekąsek o owocowo-warzywnych convenience.

- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali nam, że czekają na produkt, który będzie nie tylko pożywny i zdrowy, ale również orzeźwiający. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit Sp. z o.o. 

Linia produkcyjna ruszy 9 kwietnia. W sklepach pojawi się pierwszy raz dzień później, w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sok będzie miał krótki, zaledwie pięciodniowy termin przydatności do spożycia. Wszystko ze względu na to, że nie zawiera konserwantów i substancji wzbogacających.

Sok z jabłek i ogórka z imbirem to kolejna propozycja marki, dostępna w serii limitowanej. Od listopada ubiegłego roku Marwit sprzedaje już sok z pomidorów i papryki. Wcześniej, co kwartał, pojawiał się inny smak (między innymi aronia, rabarbar, winogrono czy marakuja), wzbogacając tym samym ofertę ośmiu smaków naturalnych soków, dostępnych przez cały rok.

Marwit zaczął poszerzać asortyment soków, wprowadzając najpierw smak marchewkowo-selerowy, a następnie jabłkowy i buraczkowo-jabłkowy. Wcześniej przez blisko dziesięć lat istnienia firma opierała się wyłącznie na soku marchewkowym.

Równocześnie z powiększaniem oferty dotyczącej soków, Marwit sukcesywnie zwiększa asortyment innych produktów z sektora convenience, który umożliwia konsumentowi sięganie po gotowe warzywne i owocowe przekąski (a więc o Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne). Tym samym wychodzi naprzeciw jednemu z najsilniejszych obecnie trendów konsumenckich. Już w 2015 roku czterech na dziesięciu Polaków oświadczyło, że gdyby tylko mogło kupować owoce i warzywa w wygodnej formie gotowych przekąsek, sięgaliby po nie jeszcze częściej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.