Marka Wyborowa wspiera sadowników. Produkuje trunek z polskich jabłek

Autor: www.sadyogrody.pl 11 grudnia 2014 13:54

Marka Wyborowa wspiera sadowników. Produkuje trunek z polskich jabłek Marka Wyborowa poszerzyła portfolio o produkt Wyborowa Smaki Świata Polskie Jabłko

Do produkcji 1 litra nowego trunku Wyborowa Smaki Świata Polskie Jabłko firma wykorzystuje średnio 1 kg wyłącznie polskich jabłek. Firma w produkcji wykorzystuje takie odmiany jabłek jak: antonówka, boiken, lobo, champion, jonagold, jonagored, idaret, golden deliciou.

W tym roku poziom produkcji jabłek w Polsce osiągnął 3,5 mln ton. W wyniku embarga Rosji pojawił się problem zagospodarowania nadwyżki polskich jabłek. Pomysłów na zagospodarowanie nadwyżki owoców pojawiło się bardzo wiele. Zaangażowały się w to zarówno firmy jak i społeczeństwo.

Marka Wyborowa również postanowiła przyłączyć do wsparcia rodzimych sadowników. Dlaczego?

- Polskie jabłko i markę Wyborowa bardzo wiele łączy. To produkty, z których bezsprzecznie możemy być dumni i którymi powinniśmy się chwalić. Ich jakość i wyjątkowy smak sprawiają, że są doceniane na całym świecie. Dlatego warto dbać zarówno o ich promocję jak i współpracę między flagowymi produktami - podkreśla Mikołaj Szymborski, marketing manager Wyborowa Pernod Ricard.

Zespół ekspertów Wyborowej od kilku miesięcy pracował nad przygotowaniem receptury nowego wariantu w portfolio Wyborowa Smaki Świata. Do jego produkcji wykorzystywane są wyłącznie rodzime odmiany jabłek. W zakładach produkcyjnych w Zielonej Górze stworzono już pierwszą partię nowego produktu. Jest wytwarzany na bazie naturalnych składników. Obecnie Wyborowa przygotowuje się do dalszej produkcji i chce pozyskać z rynku najlepsze polskie jabłka i w ten sposób jeszcze mocniej wesprzeć sadowników. 

Wyborowa Smaki Świata Polskie Jabłko w produkcji wykorzystuje następujące odmiany jabłek: antonówka, boiken, lobo, champion, jonagold, jonagored, idaret, golden deliciou.

- W ciągu kilku miesięcy mogliśmy zauważyć wzmożone działania na rzecz promocji polskiego jabłka i bardzo nas cieszy taka reakcja polskich firm jak i samych Polaków. Myślę, że działania Wyborowej to kolejny pozytywny aspekt w zaistniałej sytuacji - zaznacza Mirosław Maliszewski, prezes związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Zdaniem Andrzeja Szumowskiego, prezesa Stowarzyszenia Polska Wódka, spotkały się dwie wielkie, polskie marki: polskie jabłko i marka Wyborowa. I z tego mariażu powstał produkt, który ma szansę stać się swoistą super marką, łączącą w sobie to co w Polsce mamy najlepsze. - Takie działania to kolejny krok w rozwoju różnorodności oferty krajowego rynku spirytusowego, który jest bezsprzecznie jedną z ważniejszych gałęzi przemysłu. Warto wspierać i promować tego typu inicjatywy - podsumowuje.

 

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI