Kolejna firma napojowa inwestuje w segment soków NFC

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 09 grudnia 2015 10:27

Kolejna firma napojowa inwestuje w segment soków NFC fot. materiały prasowe Zbyszko / Roko

Marka Roko z portfolio firmy Zbyszko wprowadziła na rynek linię soków premium w 100 proc. nie z koncentratu (NFC).

Roko Premium Sok 100 proc. Wyciskany z Owoców został zapakowany w ergonomiczną butelkę, w której 50 proc. powierzchni etykiety typu sleeve zajmuje transparentny obszar przez który widać sok . Soki są rozlewane w bezpiecznej  technologii Aseptic.

Firma Zbyszko posiada dwa zakłady - w Radomiu i Białobrzegach, które produkują napoje pod takimi markami, jak 3Cytryny, Veroni Mineral, Polo Cola czy Roko.

Zbyszko to kolejny gracz z branży napojowej, który stawia na soki NFC. W ostatnim czasie w świeże soki po marką Jupik zainwestowała m.in. firma Hoop Polska.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI