Kolejna firma napojowa inwestuje w segment soków NFC

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 09 grudnia 2015 10:27

Kolejna firma napojowa inwestuje w segment soków NFC fot. materiały prasowe Zbyszko / Roko

Marka Roko z portfolio firmy Zbyszko wprowadziła na rynek linię soków premium w 100 proc. nie z koncentratu (NFC).

Roko Premium Sok 100 proc. Wyciskany z Owoców został zapakowany w ergonomiczną butelkę, w której 50 proc. powierzchni etykiety typu sleeve zajmuje transparentny obszar przez który widać sok . Soki są rozlewane w bezpiecznej  technologii Aseptic.

Firma Zbyszko posiada dwa zakłady - w Radomiu i Białobrzegach, które produkują napoje pod takimi markami, jak 3Cytryny, Veroni Mineral, Polo Cola czy Roko.

Zbyszko to kolejny gracz z branży napojowej, który stawia na soki NFC. W ostatnim czasie w świeże soki po marką Jupik zainwestowała m.in. firma Hoop Polska.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI