Kategoria zdrowych przekąsek owocowych jest bardzo rozwojowa

Autor: www.sadyogrody.pl/ www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2017 09:11

- Rok 2017 będzie czasem intensywnego rozwoju naszej kluczowej marki DayUp – w 100 proc. zdrowej przekąski, będącej połączeniem musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż. Obecnie skupiamy się na dalszym rozwoju dystrybucji i poprawianiu widoczności produktów na poziomie sklepów w Polsce i krajach Bałtyckich. W pierwszym kwartale br. ruszamy z kolejną odsłoną kampanii ATL pod hasłem "nie pozwól karmić się ściemą" - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Izdebski, prezes zarządu firmy Arteta.

- Kategoria zdrowych przekąsek owocowych, w której operuje DayUp, jest w naszej opinii niezwykle rozwojowa. Sam DayUp będący egzemplifikacją głównych światowych trenów żywieniowych (min. potrzeby zdrowego odżywania i wygody spożywania), nie ma w tej chwili bezpośredniego konkurenta. Innowacyjność DayUp-a polega na tym, że jest produktem z pogranicza kilku kategorii: owocowych przekąsek, jogurtów, produktów śniadaniowych, produktów impulsowych tworząc tym samym zupełnie nową, niezdefiniowaną jeszcze kategorię. Zdając sobie sprawę z tymczasowości tej sytuacji, w 2017 roku planujemy wprowadzić kolejne bardzo innowacyjne produkty, które utrwalą pozycję Arety jako lidera innowacyjności - mówi Piotr Izdebski.

Rok 2017 będzie oprócz tego okresem ekspansji firmy w Europie Zachodniej zapoczątkowanej zaprezentowaniem DauUp-a na targach Sial w Październiku 2016 roku. - Nasze działania eksportowe koncentrujemy na takich rynkach jak Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie czy pozostałe kraje Europejskie - dodaje prezes.

Właścicielem firmy jest Arteta Sp.z o.o., która należy do litewskiej grupy kapitałowej NDX, UAB aktywnie działającej w branży baby food, pet food oraz spożywczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI