Jantoń: Cydr to ważna kategoria produktowa

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 03 marca 2015 15:10

Cydr staje się ważną kategorią produktową, a rosyjskie embargo na jabłka tylko wzmocniło ten trend w Polsce - ocenia prezes firmy Jantoń, dystrybutora i producenta win. Jantoń chce mieć za kilka lat 25 procent udziału w tym rynku w Polsce.

- Obserwujemy, iż cydr staje się ważną kategorią produktową. Embargo na jabłka tylko wzmocniło ten proces - mówi Jacek Jantoń, prezes Grupy Jantoń.

- Szacujemy, że w ciągu trzech lat kategoria ta urośnie do 50 mln litrów. Nasz cel, to mieć w niej 25-procentowy udział sprzedaży - dodaje.

Z raportu przeprowadzonego przez KPMG Sp. z o.o. w 2014 roku wynika, że niemal 3,5 mln dorosłych Polaków pije cydr kilkakrotnie w ciągu roku. Szacunki wskazują, że jego sprzedaż może sięgnąć nawet 90 mln l wciągu najbliższych 5 lat.

Firma Jantoń, która powstała w 1976 roku, jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce, a w jej ofercie znajdują się
m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD.

Czytaj więcej w serwisie www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI