Jantoń: Cydr to ważna kategoria produktowa

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 03 marca 2015 15:10

Cydr staje się ważną kategorią produktową, a rosyjskie embargo na jabłka tylko wzmocniło ten trend w Polsce - ocenia prezes firmy Jantoń, dystrybutora i producenta win. Jantoń chce mieć za kilka lat 25 procent udziału w tym rynku w Polsce.

- Obserwujemy, iż cydr staje się ważną kategorią produktową. Embargo na jabłka tylko wzmocniło ten proces - mówi Jacek Jantoń, prezes Grupy Jantoń.

- Szacujemy, że w ciągu trzech lat kategoria ta urośnie do 50 mln litrów. Nasz cel, to mieć w niej 25-procentowy udział sprzedaży - dodaje.

Z raportu przeprowadzonego przez KPMG Sp. z o.o. w 2014 roku wynika, że niemal 3,5 mln dorosłych Polaków pije cydr kilkakrotnie w ciągu roku. Szacunki wskazują, że jego sprzedaż może sięgnąć nawet 90 mln l wciągu najbliższych 5 lat.

Firma Jantoń, która powstała w 1976 roku, jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce, a w jej ofercie znajdują się
m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD.

Czytaj więcej w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.