Iglotex chce zbudować silną markę na rynku mrożonych owoców i warzyw

Autor: www.sadyogrody.pl 28 września 2015 10:51

Iglotex chce zbudować silną markę na rynku mrożonych owoców i warzyw Maciej Włodarczyk, prezes Igloteksu/ fot. Żelazna Studio

- Rynek żywności mrożonej w Polsce ma ustabilizowaną strukturę i od paru lat nie obserwujemy spektakularnych wejść nowych graczy na rynek, przy czym jest on z pewnością atrakcyjny. Szacujemy jego wielkość na około 3,5 mld zł w cenach detalicznych. Na rynku mrożonych owoców i warzyw widzimy ogromny potencjał i miejsce dla drugiego, silnego brandu. Zamierzamy go zbudować - mówi w rozmowie z serwisem www.sadyogrody.pl Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

Iglotex nie planuje rozwijać produkcji w innych kategoriach niż te, które obecnie spółka posiada w ofercie. - Od kilku lat rozwijamy sprzedaż chłodzonych pierogów i pizzy, które nie zawierają żadnych konserwantów. Będziemy koncentrować się na rozwoju sprzedaży posiadanego asortymentu, zarówno pod markami prywatnymi dla sieci handlowych, jak i pod marką własną, realizując założenia strategii (strategiczne partnerstwo). W kategoriach produktów mrożonych, w których jesteśmy obecni, zajmujemy miejsce lidera lub wicelidera. W kategorii frytek zajmujemy trzecią pozycję. Rynek mrożonych warzyw i owoców rozwija się najdynamiczniej, obok pizzy mrożonej, to dla nas strategiczny rynek, chcemy na nim silnie rosnąć. Obecnie mamy 7-8 proc. udział w rynku mrożonych warzyw, łącznie z markami własnymi. Mamy duże plany i nadzieje związane z tym rynkiem, w przyszłym roku ruszamy z kampanią marketingową naszej nowej warzywno-owocowej marki Proste Historie - mówi szef spółki.

Czy to rękawica rzucona rywalowi, grupie Hortex?

- Na rynku mrożonych owoców i warzyw widzimy ogromny potencjał i miejsce dla drugiego, silnego brandu, który chcemy zbudować. Duży potencjał drzemie w kanale nowoczesnym, gdzie dotąd nasza obecność w kategorii warzyw była najmniejsza. W rynku tradycyjnym mamy dość silną pozycję w tej kategorii, ale i ją też oczywiście chcemy wzmacniać. Nasze wejście w segment mrożonych warzyw, to nie rękawica rzucona konkurentowi, ale realizacja przyjętej strategii - zapewnia Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

Czytaj również: Iglotex zakończył prace nad nową marką (video)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.