Hoop Polska będzie rozwijać biznes sokowy

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 23 października 2015 10:49

Spółka Hoop Polska, która niedawno wprowadziła na rynek jabłkowy sok NFC marki Jupik w opakowaniu bag-in-box, ma kolejne plany rozwoju w kategorii soków.

Na Jupiku nie kończą się plany Hoop Polska związane z sokami NFC. Już jakiś czas temu na łamach www.portalspozywczy.pl, spółka zapowiadała wprowadzenie na rynek soków paskalizowanych, które są już sprzedawane w Czechach i na Słowacji pod marką Ugo. Czy wkrótce zadebiutują także na polskim rynku?

- Jest to bardzo możliwe. To jeden z ważnych projektów w naszym pipeline’ie, nad którym cały czas pracujemy. Chociaż jesteśmy technologicznie i marketingowo przygotowani do wprowadzenia tych soków w Polsce, to z uwagi na koniecznosć transportu w warunkach chłodniczych, wymaga to jeszcze dodatkowego przygotowania logistycznego. Dziś nie mogę wskazać konkretnej daty finalizacji projektu, jednak mogę powiedzieć, że będzie to już nieodległa przyszłość - komentuje Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.

Hoop Polska Sp. z o.o, wchodzi w skład czeskiej grupy Kofola SA, która jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich trzech zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI