Herbapol promuje owoce z Lubelszczyzny

Autor: www.sadyogrody.pl / pr 12 października 2015 13:57

Herbapol promuje owoce z Lubelszczyzny fot. materiały prasowe Herbapol Lublin

Wystartowała nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol – z Lubelszczyzny.

Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków do sięgania po najlepsze regionalne produkty.

Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom niecodzienne i pyszne przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Pierwsze wejście zaplanowano na 17 października.

- Budując naszą ofertę w szczególności dbaliśmy o smak i jakość naszych produktów. W tym celu sięgnęliśmy po najlepsze, odmianowe, polskie owoce z Lubelszczyzny i okolic.  Ten szczególny region    w centralno – wschodniej części kraju może pochwalić się wyjątkowo sprzyjającymi uprawie owoców warunkami glebowo-klimatycznymi. Właśnie tam uprawiana jest między innymi słodka i soczysta Wiśnia Nadwiślanka – chroniona nazwą pochodzenia, doceniona zarówno przez  Polaków, jak i Europejczyków. Królowa wśród malin, pełna smaku – Malina Polka. To właśnie z Lubelszczyzny pochodzą słodkie i dojrzałe truskawki, czarna porzeczka oraz wiele,  wiele innych owoców, z których skomponowaliśmy nasze dżemy - mówi Ewa Chrzanowska, Brand Menadżer, Herbapol-Lublin. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM