Grupa Hortex: W 2016 r. notowaliśmy wzrost sprzedaży soków i mrożonek

Autor: www.sadyogrody.pl 21 grudnia 2016 12:35

Grupa Hortex: W 2016 r. notowaliśmy wzrost sprzedaży soków i mrożonek Tomasz Kurpisz, prezes Hortex/ fot. Żelazna Studio

- Rok 2016 był udany jeśli chodzi o wzrost sprzedaży zarówno soków i napojów jak i wyrobów mrożonych, zwłaszcza pod marką Hortex - mówi Tomasz Kurpisz, prezes Grupy Hortex.

- W sokach systematycznie wprowadzamy nowości produktowe i nowe typy opakowań m.in. w tym roku wprowadziliśmy soki dla dzieci w małych, zakręcanych kartonikach, napoje z zakrętka typu sport cup a także weszliśmy w nowy dla nas, dynamicznie rozwijający się segment soków NFC. Inwestujemy w kolejną linię do produkcji soków, nektarów i napojów w opakowaniach typu aseptyczny PET.  W mrożonkach znacznie poszerzyliśmy naszą ofertę owoców, zmieniliśmy opakowania oraz receptury i poszerzyliśmy portfolio Warzyw na patelnię Hortex, do palety warzyw solo Hortex dołączyliśmy coraz popularniejszy w Polsce jarmuż, a do makaronów na patelnię - gnocchi. W obu kategoriach mamy rosnący trend sprzedaży i systematycznie zwiększamy nasze udziały rynkowe - zapewnia prezes Horteksu.

- Mamy nadzieję, że dalszy rozwój sprzedaży i dystrybucji połączony dzięki ponoszonym nakładom inwestycyjnym z wyższą efektywnością produkcji pozwoli Grupie na koniec naszego roku finansowego w maju 2017 nie tylko przekroczyć 1 miliard złotych przychodów, ale również wypracować - pomimo czekających nas wyzwań po stronie kosztowej rosnących cen surowców (np. rekordowo drogiego koncentratu pomarańczowego czy rosnących płac) – pozytywny wynik finansowy - dodaje Tomasz Kurpisz

W roku obrotowym 2015/2016, który zakończył się 31 maja 2016 r. Grupa Hortex wypracowała ponad 940 mln zł przychodów ze sprzedaży i stratę netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI