Grupa Ambra: Jesteśmy przeciwni reklamom cydru; wolimy inwestować w jakość

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 16 marca 2016 08:11

Grupa Ambra, właściciel marki Cydr Lubelski, woli inwestować w jakość niż reklamę cydru i nadal jest przeciwna reklamowaniu tego produktu w Polsce.

Grupa Ambra, która jest największym producentem cydru w Polsce, już od dłuższego czasu jest przeciwna reklamie cydru, bo według niej można mówić o dużym zagrożeniu dla polskiego cydru. Paradoksalnie tkwi ono w samym rynku, do którego nieograniczony dostęp mają zagraniczne cydry, pochodzące z krajów, gdzie panują bardzo liberalne przepisy w sprawie produkcji cydrów. Obawia się produktów „cydropodobnych”.

Zamiast tego grupa Ambra  apeluje o wprowadzenie ustawowej ochrony polskiego cydru, promowanie marki naturalnego polskiego cydru oraz stworzenie programu wsparcia dla sadowników w produkcji i sprzedaży cydru.  

- Nadal uważamy, że reklama cydru sprzyjać będzie raczej dużym międzynarodowym graczom niż lokalnej polskiej produkcji, dlatego nie popieramy postulatu zniesienia zakazu reklamy cydru. Wolimy inwestować w jakość niż w reklamę – mówią członkowie zarządu Grupy Ambra.

Działania marketingowe grupy koncentrowały się w pierwszym półroczu roku obrotowego 2015/2016 na wsparciu Cydru Lubelskiego, które objęło m.in. obecność marki w licznych imprezach w największych miastach Polski i w najpopularniejszych ośrodkach turystycznych. Koszty marketingu były wyższe niż rok wcześniej o 0,9 mln zł.

Więcej na www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI