Grupa Ambra: Jesteśmy przeciwni reklamom cydru; wolimy inwestować w jakość

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 16 marca 2016 08:11

Grupa Ambra, właściciel marki Cydr Lubelski, woli inwestować w jakość niż reklamę cydru i nadal jest przeciwna reklamowaniu tego produktu w Polsce.

Grupa Ambra, która jest największym producentem cydru w Polsce, już od dłuższego czasu jest przeciwna reklamie cydru, bo według niej można mówić o dużym zagrożeniu dla polskiego cydru. Paradoksalnie tkwi ono w samym rynku, do którego nieograniczony dostęp mają zagraniczne cydry, pochodzące z krajów, gdzie panują bardzo liberalne przepisy w sprawie produkcji cydrów. Obawia się produktów „cydropodobnych”.

Zamiast tego grupa Ambra  apeluje o wprowadzenie ustawowej ochrony polskiego cydru, promowanie marki naturalnego polskiego cydru oraz stworzenie programu wsparcia dla sadowników w produkcji i sprzedaży cydru.  

- Nadal uważamy, że reklama cydru sprzyjać będzie raczej dużym międzynarodowym graczom niż lokalnej polskiej produkcji, dlatego nie popieramy postulatu zniesienia zakazu reklamy cydru. Wolimy inwestować w jakość niż w reklamę – mówią członkowie zarządu Grupy Ambra.

Działania marketingowe grupy koncentrowały się w pierwszym półroczu roku obrotowego 2015/2016 na wsparciu Cydru Lubelskiego, które objęło m.in. obecność marki w licznych imprezach w największych miastach Polski i w najpopularniejszych ośrodkach turystycznych. Koszty marketingu były wyższe niż rok wcześniej o 0,9 mln zł.

Więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.