Green Factory stawia na rozwój produktów convenience na bazie sałat

Autor: www.sadyogrody.pl 26 listopada 2014 09:44

Green Factory stawia na rozwój produktów convenience na bazie sałat Artur Rytel, prezes Green Factory

- W ciągu trzech lat zamierzamy utrzymać pozycję lidera rynku ready to use, sałat gotowych do spożycia w Polsce, zarówno w segmencie horeca jak i retail. Za trzy lata nasze przychody ze sprzedaży produktów convenience i świeżych warzyw powinny, według naszych szacunków, przekroczyć 300 mln zł - mówi Artur Rytel, prezes Green Factory.

Artur Rytel, prezes Green Factory, przyznał, że grupa stawia na rozwój produktów convenience, gotowych do spożycia, zarówno pod swoją marką Fit&Easy a także pod markami klientów - private label.

- Na tym nasza grupa będzie się koncentrowała. Biznes świeżych warzyw zostawiamy w gestii grupy producentów Primavega. Chcemy intensyfikować naszą sprzedaż na rynkach wschodnich i najpewniej tam pojawi się nasza nowa, rosyjskojęzyczna marka - zapewnił prezes.

Firma Green Factory wyrosła na bazie wieloletnich doświadczeń w produkcji ogrodniczej. Obecnie zajmuje się produkcją oraz całoroczną sprzedażą świeżych warzyw. Dysponuje trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi - w Niepruszewie, w Zakroczymiu oraz w Zdunowie. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku w Zdunowie znajduje się 750 hektarowe gospodarstwo, na terenie którego firma prowadzi uprawę warzyw.

Pod marką Green Factory przez cały rok grupa oferuje sałaty: m.in. lodowa, lollo bionda, lollo rossa, rzymska, little gem, masłowa; cykorie: radicchio i zuckerhut; ednywie: frisee, escarola, salanova, a także seler naciowy, por, brokuł, rukolę, roszponkę oraz baby szpinak. Green Factory rozszerzyła ofertę o świeże, wyselekcjonowane, umyte i pocięte warzywa, które dostępne są na rynku pod marką Fit&Easy

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.