Green Factory stawia na rozwój produktów convenience na bazie sałat

Autor: www.sadyogrody.pl 26 listopada 2014 09:44

Green Factory stawia na rozwój produktów convenience na bazie sałat Artur Rytel, prezes Green Factory

- W ciągu trzech lat zamierzamy utrzymać pozycję lidera rynku ready to use, sałat gotowych do spożycia w Polsce, zarówno w segmencie horeca jak i retail. Za trzy lata nasze przychody ze sprzedaży produktów convenience i świeżych warzyw powinny, według naszych szacunków, przekroczyć 300 mln zł - mówi Artur Rytel, prezes Green Factory.

Artur Rytel, prezes Green Factory, przyznał, że grupa stawia na rozwój produktów convenience, gotowych do spożycia, zarówno pod swoją marką Fit&Easy a także pod markami klientów - private label.

- Na tym nasza grupa będzie się koncentrowała. Biznes świeżych warzyw zostawiamy w gestii grupy producentów Primavega. Chcemy intensyfikować naszą sprzedaż na rynkach wschodnich i najpewniej tam pojawi się nasza nowa, rosyjskojęzyczna marka - zapewnił prezes.

Firma Green Factory wyrosła na bazie wieloletnich doświadczeń w produkcji ogrodniczej. Obecnie zajmuje się produkcją oraz całoroczną sprzedażą świeżych warzyw. Dysponuje trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi - w Niepruszewie, w Zakroczymiu oraz w Zdunowie. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku w Zdunowie znajduje się 750 hektarowe gospodarstwo, na terenie którego firma prowadzi uprawę warzyw.

Pod marką Green Factory przez cały rok grupa oferuje sałaty: m.in. lodowa, lollo bionda, lollo rossa, rzymska, little gem, masłowa; cykorie: radicchio i zuckerhut; ednywie: frisee, escarola, salanova, a także seler naciowy, por, brokuł, rukolę, roszponkę oraz baby szpinak. Green Factory rozszerzyła ofertę o świeże, wyselekcjonowane, umyte i pocięte warzywa, które dostępne są na rynku pod marką Fit&Easy

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI