Dawtona zainwestowała w nowe opakowania przetworów

Autor: www.sadyogrody.pl 24 sierpnia 2016 11:02

Dawtona zainwestowała w nowe opakowania przetworów fot. materiały prasowe

Firma Dawtona zakończyła proces redesignu i koncentraty pomidorowe i przeciery, ketchupy, sosy i dania gotowe, warzywa w puszkach i słojach, mieszanki warzywne i gotowe sałatki, dżemy i przetwory owocowe oraz soki zyskały nowe opakowania.

Dawtona zdecydowała się przede wszystkim na minimalistyczną grafikę, prostotę i lekkość designu. Opakowania popularnych przetworów Dawtona to równocześnie podkreślenie wieloletniej tradycji i krok w stronę nowoczesności.

- Nowe opakowania to także znak rozwoju firmy – mówi Milena Skołożyńska, Brand Manager marki. W swoim kształcie są one spójne z jej dotychczasowymi osiągnięciami, nawiązując do polskich surowców oraz tradycyjnych receptur – jakości budowanej od prawie 30 lat, ale również do innowacyjnych rozwiązań i dążenia do budowania firmy nowoczesnej - dodaje.

Etykiety cechują się wspólnym dla wszystkich produktów kodem kolorystycznym. Wygląd każdej opiera się na charakterystycznym dla marki kolorze czerwonym, dzięki czemu opakowania wyróżniają się na tle konkurencji. Dodatkowym spójnym elementem jest zastosowanie białej koronki, kojarzącej się z tradycją i połączenie jej z nowoczesnymi grafikami i czcionką. Użycie kolorów – bieli i czerwieni, to również sposób na podkreślenie polskiego i rodzinnego charakteru firmy. Na wszystkich opakowaniach znajdziemy także nowy – bardziej nowoczesny i czytelny logotyp producenta. Zmianie uległy również wieczka produktów w szkle – są koloru czerwonego, specjalnie zaprojektowanego dla Dawtony, zyskały także nową litografię z hasłem „Spróbujesz. Pokochasz”. Na wieczkach dżemów znajdziemy dodatkowo również owoce, co pozwoli na szybsze odnalezienie ulubionego smaku. 

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI