Cydrownia: Warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców

Autor: www.sadyogrody.pl 28 września 2016 13:42

Cydrownia: Warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców fot. materiały prasowe

Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie. Dlatego Cydrownia S.A., niezależny producent cydru w Polsce - planuje intensyfikację produkcji i dystrybucji oraz budowanie silnej marki polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na rynek „Regałów – Przewodników Cydrowych”. W tym celu wyemitowała na portalu equity crowdfundingowym 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.

Właściciele firmy Cydrownia S.A., posiadającej w swoim portfolio marki Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, wierzą, że to dobry moment na ekspansję i rozwój firmy poprzez realizację nowego konceptu sprzedażowego. Zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, jak również faktu, że Polacy są otwarci na nowe rodzaje niskoprocentowych alkoholi, a także coraz bardziej doceniają lokalne marki oraz produkty - Wierzymy, że w kraju będącym w światowej czołówce producentów jabłek, warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców. Tym bardziej, że, jak mówią prognozy, w ciągu najbliższych kilku lat rynek cydru w Polsce osiągnie poziom 40 milionów litrów rocznej sprzedaży. Chcemy więc mieć jak największy udział w tym rodzącym się, nowym segmencie – mówi Marek Kapuściński, przewodniczący rady nadzorczej Cydrownia S.A.

Kluczem do ekspansji spółki ma być wprowadzenie do sklepów w całej Polsce tysiąca specjalnych „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Pozwolą one na skuteczniejsze wyeksponowanie oferty cydrów, jak również przyspieszenie procesu decyzyjnego u klientów. - To selekcja, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A. Firma testuje już swój koncept sprzedażowy w kilku sieciach delikatesowych na terenie dużych ośrodków miejskich w całej Polsce, m.in. w sieci Piotr i Paweł czy Organic Farma Zdrowia.

Aby pozyskać środki na rozwój, Cydrownia postawiła na społecznościowe finansowanie udziałowe na platformie Beesfund.com. Firma wyemitowała 13,4 tys. akcji o łącznej wartości 402 tys. zł . Cena jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż akcji prowadzona jest na stronie www.akcjacydr.pl i potrwa dwa miesiące.

Właściciele Cydrowni liczą, że poza ekspansją na rodzimym rynku, uda się im również wkrótce dotrzeć z polskim cydrem do zagranicznych konsumentów. - Mamy nadzieję, że za kilka lat Cider Inn, Dzik, Grójecki i inne polskie, rzemieślnicze marki cydrów będą dostępne nie tylko w naszej podgrójeckiej „fabrycznej” kawiarni „Cydrownia” i na tysiącu regałach Cydrowni w polskich sklepach, lecz także w Londynie, Mediolanie, Oslo i Barcelonie – dodaje Robert Sieradzki.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM