Cydrownia kończy pierwszy na rynku cydru equity crowdfundingowy projekt #AkcjaCydr

Autor: www.sadyogrody.pl 28 grudnia 2016 11:27

Cydrownia kończy pierwszy na rynku cydru equity crowdfundingowy projekt #AkcjaCydr fot. shutterstock

Dobiega końca pierwszy na rynku cydru equity crowdfundingowy projekt #AkcjaCydr realizowany przez niezależnego producenta tego trunku – firmę Cydrownia S.A. Tylko do 28 grudnia można nabyć udziały spółki i tym samym zainwestować w promocję i ekspansję polskiego cydru. Koszt jednej akcji to 30 zł. Cydrownia S.A., która jest właścicielem marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki.

#AkcjaCydr ma na celu umożliwienie firmie Cydrownia S.A. intensyfikację produkcji i dystrybucji polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na ogólnopolski rynek tysiąca „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Przedsięwzięcie służy promocji polskiego cydru oraz budowaniu jego silnej marki wśród rodzimych konsumentów - zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, jak również faktu, że Polacy są otwarci na nowe rodzaje niskoprocentowych alkoholi, a także coraz bardziej doceniają lokalne marki oraz produkty. Poprzez społecznościowe finansowanie Cydrownia S.A. chce również tworzyć społeczność miłośników cydru. - Chcemy, żeby nasze produkty były produktami tworzonymi przez Polaków, tworzonymi przez konsumentów cydru - nie tylko poprzez badania i rozmowy, ale żeby te marki po prostu najlepiej realizowały ich gusta - mówi Marek Kapuściński, przewodniczący rady nadzorczej Cydrownia S.A.

Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie, jest to więc kategoria alkoholi niskoprocentowych o największej dynamice wzrostu. Polska, dzięki mocnemu zapleczu w postaci produkcji jabłek, wyrasta na lidera swojego regionu jeśli chodzi o produkcję cydru. Jak wynika z badań Euromonitor International, już w 2014 roku staliśmy się jednym z ważniejszych graczy na rynku Europy Wschodniej, odpowiadając za 14 proc. produkcji. Rok później więcej niż co piąty cydr (22 proc.) był produkowany w naszym kraju. Prognozy w tym temacie są również bardzo optymistyczne, ponieważ, według szacunków Euromonitor International, do 2020 r.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. Jest jedynym producentem cydru w Polsce, który ma marki w każdym segmencie rynku: premium, lifestyle i ekonomicznym.

Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która przeprowadza emisje akcji dla Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają emisje dla takich podmiotów jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM