Cydr zdobywa coraz większą popularność. Ambra planuje działania marketingowe

Autor: Newseria.pl 13 lutego 2016 14:07

Cydr zdobywa coraz większą popularność. Ambra planuje działania marketingowe Cydr zyskuje coraz większą grupę fanów, co potwierdza duży potencjał kategorii, szacowany nawet na 1–2 proc. całego rynku piwa/ fot. Grupa Ambra

Cydr zyskuje coraz większą grupę fanów, co potwierdza duży potencjał kategorii, szacowany nawet na 1–2 proc. całego rynku piwa.

Już nie tylko piwo towarzyszy młodym ludziom na festiwalach muzycznych. Dlatego Ambra, producent Cydru Lubelskiego, planując swoje działania marketingowe, tradycyjne promocje w sklepach uzupełnia o sponsoring trasy koncertowej.

– Cydr jako lekki i orzeźwiający napój dobrze wpisuje się w atmosferę koncertów – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Michał Rozalicz, dyrektor marketingu Ambra.

– Wartości związane z otwartością, kreatywnością, z poszukiwaniem i eksperymentowaniem są nam bliskie. Cydr Lubelski to wciąż nowość w naszej ofercie produktowej, lekki, naturalny alkohol, zupełnie inny niż te, które jeszcze do niedawna gasiły pragnienie – mówi Rozalicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM