Cydr coraz popularniejszy wśród polskich konsumentów

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 26 maja 2015 14:00

Cydr coraz popularniejszy wśród polskich konsumentów Cydr Lubelski fot. Grupa Ambra

W perspektywie kilku lat sprzedaż cydru w Polsce może przekroczyć 100 mln litrów i przekroczyć poziom sprzedaży wina - ocenia zarząd Grupy Ambra. Strategią grupy jest zbudowanie pozycji długoterminowego lidera rynku cydru - informuje www.portalspozywczy.pl.

- Strategią naszej spółki jest zbudowanie pozycji kompletnego i długoterminowego lidera rynku cydru, którego sprzedaż w Polsce może w perspektywie kilku lat przekroczyć nawet 100 mln litrów - tj. więcej niż cały rynek wina – informuje zarząd Grupy Ambra.

Dotychczasowe działania w realizacji tej strategii są dla Grupy Ambra początkiem drogi. - W przyszłym roku dzięki sukcesom Cydru Lubelskiego chcemy osiągnąć próg rentowności. Nie oznacza to jednak końca strategicznej ścieżki rozwoju ani wygaszania inwestycji - dodaje.

- Będziemy wprowadzać nowe odmiany cydru i rozwijać produkcję i dystrybucję. Będziemy podążać za silnym trendem wzrostu i kreować ten nowy rynek. Nie zamierzamy odpuścić otrzymanej szansy powiększenia długoterminowej wartości spółki – podaje zarząd Ambry.

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI