Coraz więcej firm interesuje się segmentem soków NFC

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 30 października 2015 14:13

Coraz więcej firm interesuje się segmentem soków NFC Soki NFC mają coraz większe znaczenie na rynku; fot. Fotolia

Soki NFC mają coraz większe znaczenie na rynku. Producenci napojów, sadownicy i grupy producenckie, jak i sieci handlowe, liczą na wzrost popularności tego typu produktów.

Soki NFC (głównie w 5-litrowych opakowaniach bag-in-box) ma w swojej ofercie coraz więcej grup producenckich. Większość z nich potwierdza, że posiadanie własnej bazy surowcowej w postaci sadów, sprawia, że produkcja soków to świetny interes.

Ale także duże firmy stawiają na takie produkty i na niekorzyść sadowników wpływa fakt, że ich nowi konkurenci mają większy potencjał sprzedaży i mocniej rozwiniętą dystrybucję. Przykładem może być tu Hoop Polska, który jesienią wprowadził na rynek sok NFC marki Jupik, która do tej pory znana była z napojów dla dzieci. Sok pakowany jest w 3-litrowe opakowania bag-in-box. Firma planuje dalsze działania w tej kategorii .

Co ciekawe, soki NFC już wędrują na półki dyskontów. Dla największego dyskontera – Biedronki – soki w opakowaniach bag-in-box marki własnej Vital Fresh dostarcza firma Bewa, która do tej pory odpowiadała za dostawy wód źródlanych.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI