Bakalland: Polski konsument bakalii lubi być zaskakiwany innowacyjną ofertą

Autor: www.portalspozywczy.pl/ www.sadyogrody.pl 13 listopada 2017 12:50

Bakalland: Polski konsument bakalii lubi być zaskakiwany innowacyjną ofertą fot. shutterstock

- Bakalland ma to szczęście, że strategiczną kategorią naszej spółki są bakalie, które wpisują się w obecne i przyszłe trendy - mówiła podczas X FRSiH na panelu zatytułowanym "Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods" Anna Sambor, członek zarządu, dyrektor marketingu firmy Bakalland.


– Segment bakalii w ciągu 5 lat podwoił swoją wartość i wpisuje się w panujące trendy: prozdrowotny i convenience i on the go. Kategoria bakalii warta jest 1,5 mld zł, nic tu nowego z dnia na dzień nie wynajdziemy, jednak wciąż poszukujemy kategorie komplementarne np. gotowe miksy sałat czy zioła, które konsumenci chętnie wprowadzają do swojej diety. 3 lata temu wprowadziliśmy na rynek produkt prosty ale innowacyjny – „Bakalland chrupiąca sałatka” - są to ziarna już wyprażone. W 2016 r. ten produkt był numerem 2 w całej kategorii bakalii według danych Nielsena - mówiła Anna Sambor. 

Zdaniem eksepertki to pokazuje, że mimo wszystko, w tej kategorii, która jest prosta, nieprzetworzona, można być innowacyjnym i można nadal konsumenta zaskakiwać.

Podczas debaty Anna Sambor przyznała również, że klarowna komunikacja walorów produktu na opakowaniu jest istotna. - Jednak dzisiaj konsument chciałby wiedzieć co dany produkt zawiera skoro jest np. bez laktozy, bez glutenu, bez glutaminianu sodu. Żyjemy w świecie digitalu, jako producenci ciągle jesteśmy poddawani ocenie i recenzji przez blogerów, internautów, dietetyków. I na to producenci muszą zwrócić uwagę przy tworzeniu nowego produktu – co środowisko powie o tym produkcie – dodała Anna Sambor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.