Analityk: Rośnie konsumpcja wyrobów mrożonych oraz świeżych i paczkowanych

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 25 kwietnia 2016 08:10

Analityk: Rośnie konsumpcja wyrobów mrożonych oraz świeżych i paczkowanych

Na rynku przetworów owocowo-warzywnych wieje nudą, przynajmniej pozornie. Obserwując sklepowe półki można odnieść wrażenie, że większość producentów wytwarza podobne produkty, jedynie pod innym logo. - Byłbym ostrożny z formułowaniem takiego wniosku. Należy pamiętać, że sieci handlowe wymagają od producentów powtarzalnych, dostarczanych na masową skalę produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Olipra z Credit Agricole Bank Polska S.A.

- Wypuszczenie nowego produktu na rynek w tak dużej skali jest jednak często zbyt ryzykowne dla producentów. Dlatego nowości, innowacyjne produkty pojawiają się zazwyczaj najpierw w mniejszych sklepach i początkowo mają lokalny zasięg - zapewnia Jakub Olipra.

I dodaje, że innowacyjności nie należy rozpatrywać jedynie w kategoriach produktów. Dotyczy ona bowiem również procesów czy też technologii produkcji. - Ich znaczenie na pierwszy rzut oka nie jest dostrzegalne na półce sklepowej przez konsumenta. Innowacyjność w tych obszarach jest jednak kluczowa z punktu widzenia konkurencyjności poszczególnych przedsiębiorstw oraz ich produktów - zapewnia analityk.

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.