Ambra zwiększa udziały w spadającym rynku cydru

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 02 marca 2017 15:49

Ambra zwiększa udziały w spadającym rynku cydru fot. shutterstock.com

Na rynku cydru w Polsce już nie jest tak pięknie jak jeszcze rok, dwa czy trzy lata temu, gdy sprzedaż rosła bardzo dynamicznie. W 2016 roku rynek cydru spadł, co może być zaskoczeniem, bo wcześniejsze oczekiwania branży mówiły o dynamicznym rozwoju tego rynku w kolejnych latach - czytamy na www.portalspożywczy.pl.

- Za rok 2016 można mówić o dwucyfrowej ujemnej dynamice rynku cydru. Konsumpcja cydru w Polsce spadła, a w tej chwili rynek stabilizuje się i zobaczymy jakie impulsy ta kategoria otrzyma w okresie letnim - mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra, dzięki której w 2013 roku ta kategoria zaistniała szerzej na polskim rynku.

- Rynek stabilizuje się w okolicach 100 milionów złotych wartości, co stanowi np. mniej więcej jedną trzecią rynku win musujących – dodaje prezes Grupy Ambra.

Gdy w 2013 roku ta kategoria pojawiła się szerzej na polskim rynku, szacunki branży mówiły wtedy o docelowej wielkości rynku cydru w Polsce rzędu 70-90 mln litrów, lub wielkości równej ok. 2 proc. rynku piwa w Polsce.

Więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.