PARTNER SERWISU

Szef Quiza na FRSiH: Możemy bez kompleksów konkurować z wielkimi koncernami

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 18 października 2016 10:39

Szef Quiza na FRSiH: Możemy bez kompleksów konkurować z wielkimi koncernami Bartosz Szatkowski, prezes zarządu Quiza Sp. z o.o./ fot. PTWP

– Czy w Polsce można stworzyć własną markę owoców produkowanych po drugiej stronie globu? Na podstawie marki Quiza chcemy udowodnić, że można stworzyć produkt, który bez jakichkolwiek kompleksów będzie konkurować na arenie światowej – mówił Bartosz Szatkowski, prezes zarządu Quiza Sp. z o.o.

Podczas debaty „Proces budowania marki od no name do produktu markowego” Bartosz Szatkowski, prezes zarządu Quiza Sp. z o.o., przedstawiał proces budowania marki bananów. Jako czynniki umożliwiające zbudowanie własnego produktu Szatkowski wymienił wieloletnie doświadczenie w handlu międzynarodowym, znajomość zagadnień nowoczesnej logistyki i przetwórstwa oraz rozwój współpracy z klientami wielkoformatowymi – To globalne sieci handlowe kreują ten rynek i to one decydują, kto i w jakiej skali uczestniczy w tym rynku – podkreślił prezes Quiza.

W przypadku bananów Quiza to sieć handlowa była motorem powstania własnej marki. Jak wspominał podczas wystąpienia Szatkowski, zmianę strategii i wizję stworzenia własnej marki zaproponowała firmie Biedronka. Wprowadzenie własnej marki w Biedronce umożliwiło z kolei ekspansję zagraniczną. – Dzięki współpracy z dużymi sieciami handlowymi w Polsce otworzyły nam się drzwi na rynki zagraniczne. Jeżeli sieć handlowa jest zadowolona ze współpracy z rzetelnym dostawcą, umożliwia wejście również na inne rynki – tłumaczył prezes Quiza.

Zdaniem Szatkowskiego budowanie relacji z sieciami handlowymi wymaga czasu, a także spełnienia wielu kryteriów, w tym wysokiego poziomu realizacji, ciągłości dostaw, gwarancji jakości i świeżości, bezpieczeństwa produktu, elastyczności oraz lojalności. – Bezpieczeństwo produktu jest kluczowe we współpracy sieciami handlowymi. Jest to wymóg, który sieci handlowe narzucają każdemu dostawcy – podkreślił prezes Quiza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.