Rajpol Trade: Sprzedając borówki, sprzedajemy również pewną obietnicę (wideo)



www.sadyogrody.pl - 26 czerwca 2018 12:20


- Sprzedając borówkę jako nasz produkt, tak naprawdę sprzedajemy pewną obietnicę. Obietnicę zdrowia, obietnice lepszego wzroku, bo mamy odpowiednie właściwości borówki. Obietnice fajnego wyglądu czy długiego życia. Za tą obietnicą muszą iść ludzie, czyli plantatorzy  – zapewnia Dominik Woźniak, prezes zarządu Rajpol Trade.

{youtube;LmomKHcjWY4}

- Koncept angażowania plantatorów w promocję borówek jest bardzo słuszny. Myślę że bardzo ciekawe jest też zaangażowanie dietetyków, może w przyszłości trenerów personalnych, którzy wspomagaliby prozdrowotny przekaz. Swoim słowem i wyglądem. Zdecydowanie ten koncept mnie odpowiada i w pełni go popieram – dodaje Woźniak.

- Dietetycy, pediatrzy, jak najbardziej. Siłą swojego autorytetu powinni wypowiadać się o walorach zdrowotnych. Ale też dobrze, żeby ludzie wiedzieli, skąd ta borówka pochodzi, jak się ją produkuje. Tak że producent także jest ważny w przekazie do konsumenta – mówi plantator Tomasz Szydłowski.

Jest to bardzo trudna produkcja i trzeba włożyć bardzo dużo pracy i starań, żeby ta borówka faktycznie wyrosła, żeby ona była smaczna, zdrowa i żeby też miała odpowiedni wygląd – zapewnia Szydłowski.

- Borówka to jest owoc, który musimy kształtować w świadomości konsumenckiej. Robimy to, w zgodzie z trendami. Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywności, wiedza o tym przez kogo i jak jest produkowana. Łączymy ludzi, różne kompetencje, środowiska producentów i dietetyków. Kiedyś połączymy dwa Ministerstwa. Dwa, a może nawet trzy – dodaje na koniec Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk, Przewodnicząca Fundacji Promocji Polskiej Borówki.


Fundacja Promocji Polskiej Borówki promuje aktywny tryb życia, zdrowotne walory borówki i jej polskość