Plantatorzy aktywnie uczestniczą w promocji borówek (wideo)

Autor: www.sadyogrody.pl 17 kwietnia 2018 11:13

Plantatorzy aktywnie uczestniczą w promocji borówek (wideo) fot. materiały prasowe

Plantatorzy borówki w Polsce rozpoczynają odliczanie do 1 lipca, czyli symbolicznej daty rozpoczęcia zbiorów i Dnia Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia? To pytania, na które od 3 lat bardzo jednoznacznie odpowiadają plantatorzy borówki.

- Myślę, że to bardzo fajny pomysł, żeby promować to, co produkujemy. To jest nasza świadomość, którą chcemy przekazać dalej konsumentom. Jak myślę tutaj o konsumentach, to przede wszystkim o dzieciach. Bo to jest tak zdrowy owoc, że dzieciaki powinny się nim wręcz zajadać, przejadać borówką, bo naprawdę dla nich jest super. Super owoc, odżywczy, smaczny, wygodny w jedzeniu. Samo zdrowie! - mówi dr Iwona Słowińska, Gospodarstwo Sadownicze AppCo.

Walory zdrowotne borówki są kluczem do wypromowania jej wyjątkowości, ale dlaczego plantatorzy powinni aktywnie uczestniczyć w tej promocji?

- Dlatego, że to są nasze produkty. My wiemy, jak to uprawiamy, wiemy, ile nas to kosztuje czasu, pracy, zaangażowania. To nie jest tak, że my wychodzimy z plantacji o godzinie 17.00 i zapominamy o pracy. Praca trwa u nas 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. I to my musimy mówić o naszych owocach, że są zdrowe, bo wiemy, jak je produkujemy, w jakich warunkach, czym są chronione, i wiemy, że ten produkt nie zawiera pozostałości, nie jest spryskiwany jakimiś środkami chemicznymi, które zapewniają jego dłuższą trwałość. To my to wiemy i my musimy tę wiedzę przekazywać dalej. My musimy to promować – dodaje dr Słowińska.

- Od lat budujemy rynek. Od 3 lat świadomość daty rozpoczęcia sezonu, atmosferę czekania i odliczania. Pokazujemy walory borówki, to że spełnia wszystkie potrzeby nowoczesnego konsumenta. Wizerunek plantacji i producentów jako aktywnych promotorów zdrowego stylu życia jest nam do tego niezbędny – podsumowuje Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk z Fundacji Promocji Polskiej Borówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM