Plantatorzy aktywnie uczestniczą w promocji borówek (wideo)

Autor: www.sadyogrody.pl 17 kwietnia 2018 11:13

Plantatorzy aktywnie uczestniczą w promocji borówek (wideo) fot. materiały prasowe

Plantatorzy borówki w Polsce rozpoczynają odliczanie do 1 lipca, czyli symbolicznej daty rozpoczęcia zbiorów i Dnia Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia? To pytania, na które od 3 lat bardzo jednoznacznie odpowiadają plantatorzy borówki.

- Myślę, że to bardzo fajny pomysł, żeby promować to, co produkujemy. To jest nasza świadomość, którą chcemy przekazać dalej konsumentom. Jak myślę tutaj o konsumentach, to przede wszystkim o dzieciach. Bo to jest tak zdrowy owoc, że dzieciaki powinny się nim wręcz zajadać, przejadać borówką, bo naprawdę dla nich jest super. Super owoc, odżywczy, smaczny, wygodny w jedzeniu. Samo zdrowie! - mówi dr Iwona Słowińska, Gospodarstwo Sadownicze AppCo.

Walory zdrowotne borówki są kluczem do wypromowania jej wyjątkowości, ale dlaczego plantatorzy powinni aktywnie uczestniczyć w tej promocji?

- Dlatego, że to są nasze produkty. My wiemy, jak to uprawiamy, wiemy, ile nas to kosztuje czasu, pracy, zaangażowania. To nie jest tak, że my wychodzimy z plantacji o godzinie 17.00 i zapominamy o pracy. Praca trwa u nas 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. I to my musimy mówić o naszych owocach, że są zdrowe, bo wiemy, jak je produkujemy, w jakich warunkach, czym są chronione, i wiemy, że ten produkt nie zawiera pozostałości, nie jest spryskiwany jakimiś środkami chemicznymi, które zapewniają jego dłuższą trwałość. To my to wiemy i my musimy tę wiedzę przekazywać dalej. My musimy to promować – dodaje dr Słowińska.

- Od lat budujemy rynek. Od 3 lat świadomość daty rozpoczęcia sezonu, atmosferę czekania i odliczania. Pokazujemy walory borówki, to że spełnia wszystkie potrzeby nowoczesnego konsumenta. Wizerunek plantacji i producentów jako aktywnych promotorów zdrowego stylu życia jest nam do tego niezbędny – podsumowuje Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk z Fundacji Promocji Polskiej Borówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.