PARTNER SERWISU

Maspex rozważa wprowadzenie na rynek jabłek z logo Tymbark

$data.author.description Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl 03 grudnia 2014 13:22

Maspex rozważa wprowadzenie na rynek jabłek z logo Tymbark fot. materiały prasowe grupy Maspex

- Uważam, że jest przestrzeń na promowanie jakościowych jabłek, a Tymbark jako marka świetnie się do tego nadaje - mówi Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

- Paradoksalnie embargo może otworzyć nowe możliwości dla kategorii jabłek - mówi Pawiński.

Marka Tymbark włączyła się w akcję promocji polskich jabłek. 18 października br. odbyła się ogólnopolska akcja "Jabłka Tymbark z polskich sadów". Jej celem była promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 tys. pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdali 80 ton tych owoców.

- To już druga taka akcja, trzy lata temu także poprzez akcję wolontariatu naszych pracowników, rozdaliśmy 750 tysięcy jabłek z okazji Jubileuszu 75 lat firmy Tymbark - dodał prezes Maspeksu.

Akcja jest wstępem do wprowadzenia na rynek jabłek z logo Tymbark. - Pomysł na brandowe jabłka urodził się w naszej firmie już kilka lat temu, ale nie było klimatu na ich wprowadzenie na rynek - mówi Krzysztof Pawiński.

Jego zdaniem, mają rację ci sadownicy, który uważają, że hańbą jest sprzedawanie kiepskiej jakości jabłek po 0,99 zł. - Takie praktyki nikomu nie służą. Potrzebujemy więc marek, które będą gwarantem jakości. Uważamy, że jest przestrzeń na promowanie jakościowych jabłek, a Tymbark jako marka świetnie się do tego nadaje. I nie dość, że będziemy promować jabłka Tymbark to poprzez tę markę będziemy promować, także inne produkty z nią kojarzone. Uważamy, że można sprzedawać markowe jabłka po godziwej cenie, która zapewni zysk sadownikom, dystrybutorom i licencjodawcy - komentuje Krzysztof Pawiński.

Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83 proc.) oraz sok jabłkowy (74 proc.). Jabłka cenią za polskość (67 proc.), dostępność (66 proc.) oraz zawartość witamin (65 proc.).

Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty z logo Tymbark są doskonale znane także w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Corocznie Tymbark skupuje od polskich dostawców rolnych ponad 100 tysięcy ton owoców i warzyw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI