PARTNER SERWISU

Dyrektor Quiza: Wprowadzenie marki własnej bananów było dla nas przełomowe

Autor: www.sadyogrody.pl 28 stycznia 2016 08:43

Dyrektor Quiza: Wprowadzenie marki własnej bananów było dla nas przełomowe Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza/ fot. Żelazna Studio

- Wprowadzenie marki własnej naszych owoców, pod szyldem Quiza Banana, było momentem przełomowym dla naszej spółki. Wprowadziliśmy markę własną w 2012 r., była to innowacja na polskim rynku. Było to podyktowane wymaganiami sieci handlowych. Chcieliśmy sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu identyfikacyjnemu produktów świeżych - mówi serwisowi www.sadyogrody.pl Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza.

Bartosz Szatkowski podkreśla, że wprowadzenie marki własnej to przełomowy moment w historii firmy.

- Wiele lat nauki i budowania reputacji wpłynęło na decyzję o przejściu do kolejnego etapu działalności Quiza. Na rynku firma była postrzegana jako solidny partner i dostawca jednak ze względu na brak własnego produktu nie była rozpoznawalna poza wąskim sektorem branży owoców południowych. Bliska współpraca z wiodącymi sieciami handlowymi w Polsce oraz prowadzone konsultacje dotyczące wymagań jakościowych dostarczanych produktów pozwoliły firmie zbudować solidny fundament do stworzenia własnej prywatnej marki bananów co jest ewenementem na skalę światową. Stworzono charakterystyczny i rozpoznawalny produkt na rynku, dzięki któremu firma została zauważona. Staliśmy się członkiem Europejskiej Ekstraklasy firm branży bananów o zasięgu kontynentalnym. Jednak trzeba mieć świadomość, że budowanie matki to temat długofalowy – zapewnia dyrektor Quizy.

Sieci handlowe stanowią pakiet większościowy klientów firmy Quiza. - Pracujemy obecnie z wiodącymi sieciami w Polsce, zarówno z polskimi jak i zagranicznymi. Wiele owoców sprzedajemy również za granicę również do sieci handlowych - mówi Bartosz Szatkowski. 

- Sieci handlowe są bardzo wymagającym kontrahentem. Jest to kontrahent, któremu trzeba się poniekąd podporządkować, przyjąć reguły i zasady działania i starać się znaleźć swoją pozycję w tej współpracy  - zapewnia Bartosz Szatowski. 

Gdyńska firma Quiza to rodzinny producent, importer i dystrybutor markowych bananów. Historia firmy sięga lat trzydziestych XX wieku, kiedy Polska po odzyskaniu niepodległości w roku 1918, rozpoczęła budowę nowoczesnego portu morskiego. W ciągu kilkunastu lat, w Gdyni powstał duży ośrodek gospodarczy, kulturalny i naukowy będący magnesem dla osób poszukujących pracy i nowych perspektyw. Mieszkańcy nowopowstałego miasta zaopatrywali się w tym czasie w świeże warzywa i kwiaty min. w ogrodnictwie Stefana Szatkowskiego. 60 lat działalności w branży ogrodniczej zaowocowało stworzeniem podwalin przedsiębiorstwa będącego dziś jednym z liderów w dystrybucji świeżych bananów w Polsce. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI