Prezes Ursusa: Chcemy budować polską markę motoryzacyjną

Autor: www.wnp.pl 09 lutego 2017 15:26

Prezes Ursusa: Chcemy budować polską markę motoryzacyjną Karol Zarajczyk, prezes Ursusa / fot. PTWP

Innowacyjność to nasza jedyna szansa w starciu z wielkimi zagranicznymi koncernami - mówił Karol Zarajczyk, prezes Ursusa podczas sesji „Firmy rodzinne. Własność, sukcesja, konkurencyjność” w ramach Forum Zmieniamy Polski Przemysł.

Mamy cel: odbudować w Polsce motoryzację, stworzyć silną, na początek przynajmniej w skali regionalnej, markę motoryzacyjną - mówił Karol Zarajczyk podczas Forum ZPP. Prezes Ursusa podkreślał, że Polska ma w tej dziedzinie spory potencjał – na początku lat 90. istniało wiele polskich zakładów tej branży: FSO, FSM, Lublin. - Dziś jesteśmy potęgą jako dostawcy komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego, nie mamy natomiast marki finalnej - stwierdził Zarajczyk.

Jego zdaniem możliwe jest podjęcie walki z wielkimi koncernami, a szansą jest postawienie na innowacje. - Nasz pęd do innowacji wynika z bardzo prostego powodu, musimy bić się z wielkimi koncernami światowymi - mówił Zarajczyk, dodając, że w tej rywalizacji taka firma jak Ursus nie jest zupełnie pozbawiona szans.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.