NWwR: Social media mają duży potencjał w budowaniu pozytywnego wizerunku rolnictwa

$data.author.description Autor: Farmer.pl 09 listopada 2019 13:24

NWwR: Social media mają duży potencjał w budowaniu pozytywnego wizerunku rolnictwa fot. farmer.pl

W czasie VII edycji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie po raz pierwszy odbyła się sesja w pełni poświęcona działalności rolników w mediach społecznościowych. Podczas debaty, w której wzięli udział znani vlogerzy, influencerzy i eksperci rozmawialiśmy m.in. o tym, jaki potencjał mają kanały social media w budowaniu pozytywnego wizerunku rolnictwa i rolników wśród konsumentów - podaje farmer.pl.

Rolnicy są silnym i coraz lepiej słyszalnym głosem w social media. Nie brakuje rolniczych influencerów, którzy prezentują swoją codzienną pracę, testują maszyny i nagrywają wideoporadniki. Jednym z nich jest Mateusz Kulecki, znany jako „Kula”, który powiedział, że postanowił rozpocząć działalność w mediach społecznościowych, by pokazać rolnictwo z innej strony. 

- Chciałem pokazać to, co robię od podszewki, niczego nie retuszując. Takie reality show, tylko bez "show", czyli same informacji, pokazywanie tego, jak to rolnictwo wyglada naprawdę, chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że większość moich filmików trafia głównie do rolników, to i tak uważam, że to ważne, zwłaszcza w dobie pojawia się w mediach wielu nieprawdziwych informacji na temat rolnictwa - mówi YouTuber. I dodaje:"Uważam, że rolnictwo ma ogromny potencjał. Mamy wiele do zaprezentowania i do zaoferowania. Nie mamy się czego wstydzić. W obecnych czasach rolnicy muszą być inteligentni, zaradni, więc trzeba to pokazywać, by przekonać do siebie społeczeństwo".

Jak ważna jest to praca przekonuje także Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin, która zauważa, że wciąż wśród konsumentów panuje wiele krzywdzących opinii i uprzedzeń na temat rolnictwa i polskiej żywności.

Więcej na www.farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.