Nowe rozwiązania opakowaniowe zrewolucjonizują sprzedaż owoców?

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 02 lipca 2015 14:27

Nowe rozwiązania opakowaniowe zrewolucjonizują sprzedaż owoców? fot. ŁR (portalspozywczy.pl)

- Coraz więcej grup producenckich zaczyna promować własne marki owoców, a nie wyłącznie ich odmiany. Owoce są pakowane w dyspensery, tace, a także pakowane pojedynczo. Klient już teraz może kupić w sklepie kilka jabłek, które są estetycznie oraz praktycznie zapakowane - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Sowik, Innovation & Development Manager, Smurfit Kappa Polska.

Nowe podejście do kwestii sprzedaży i ekspozycji świeżych owoców i warzyw otwiera przed producentami ciekawe perspektywy. Jest to ciągle niezagospodarowana nisza. - Ludzie żyjący w miastach w coraz większym stopniu są zainteresowani zdrowym trybem życia. Wybierają produkty bardziej świadomie. Obecnie zamiast batonika czekoladowego kupują zbożowy, jednak gdy będą mieli taką możliwość to z pewnością wybiorą ładnie zapakowane, znajdujące się na tej samej półce sklepowej jabłko – tłumaczy Sowik.

W przekonaniu Marcina Sowika wszystko to powoduje, że produkt jest bardziej widoczny i staje się atrakcyjniejszy.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI