Jabłka z automatu? Nowe formy opakowań zrewolucjonizują rynek

Autor: freshplaza.com / www.sadyogrody.pl 15 kwietnia 2016 14:10

Jabłka z automatu? Nowe formy opakowań zrewolucjonizują rynek fot. materiały prasowe Fru&Tube

Fru&Tube – nowa forma pakowania świeżych owoców i warzyw – ma zrewolucjonizować ich sprzedaż i sprawić, by świeże produkty były kupowane pod wpływem impulsu. Wkrótce tak opakowane owoce i warzywa będą sprzedawane w automatach vendingowych w szpitalach i klubach fitness oraz na stacjach benzynowych - podaje freshplaza.com.

Fru&Tube to nieduże opakowania w formie rury, które kształtem i wielkością przypomina pojemnik na piłki tenisowe. Takie pakowania ułatwia transport i chroni owoce przed uszkodzeniem. Fru&Tube jest dostępne w trzech wymiarach i może być używane do wielu rodzajów owoców i warzyw, takich ja choćby jabłka, pomidory, borówki czy rzodkiewki.

Co ważne, opakowanie to jest przezroczyste i atrakcyjne wizualnie oraz wygodne, ponieważ może być otwierane i zamykane dowolną liczbę razy. Ponadto, możliwe jest, aby myć owoce bez wyjmowania ich z opakowania (dzięki otworom, którymi wycieknie woda).

Obecnie świeże produkty w opakowaniach Fru&Tube są dostępne w supermarketach w Hiszpanii. Trwają też testy w sklepach w Wielkiej Brytanii.

Hiszpan Carlos Méndez, który wprowadził Fru&Tube na rynek liczy, że opakowanie to zrewolucjonizuje sprzedaż owoców i warzyw. Według niego, dzięki formie pakowania będą one mogły być kupowane jako impulsowe przekąski i staną się alternatywą dla batonów i chipsów.

Produkty zapakowane w normę formę mogą być sprzedawane w automatach vendingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM