ZSRP rozpoczął przetarg na realizację kampanii „Czas na jabłka z Europy”

Autor: www.wirtualnemedia.pl/www.sadyogrody.pl 07 marca 2017 09:49

ZSRP rozpoczął przetarg na realizację kampanii „Czas na jabłka z Europy” fot. shutterstock

Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto - informują wirtualnemedia.pl.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, stroną internetową, layoutem materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia. Trwać będzie dwa lata, a jej rynkami docelowymi są Egipt i Algieria.

Wstępny budżet zaplanowanych działań wynosi 2,5 mln euro netto.

Więcej na wirtualnemedia.pl. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM