Sprzedaż bezpośrednia nie zagrozi branży handlowej

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 30 października 2015 16:27

Prowadzona od początku 2016 r. sprzedaż bezpośrednia przetworzonych płodów rolnych przez rolników nie będzie stanowiła większego zagrożenia dla branży handlowej – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Sprzedaż bezpośrednia to sposób na skrócenie łańcucha pośredników między producentem rolnym, a konsumentami. Może być szczególnie interesująca dla klientów, którzy poszukują nie tyle dobrej ceny, co niezunifikowanego produktu o lokalnym charakterze.

- Pojawiają się już takie kanały dystrybucji w Polsce, wpierane sprzedażą internetową. Nie stanowi ona jednak większego zagrożenia dla branży handlowej, gdyż trudno znaleźć model, w którym mogłaby ona osiągnąć znaczącą skalę – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor wKPMG.

- Taka sprzedaż bezpośrednia może być domeną małych i średnich producentów rolnych, zaś duzi producenci są nastawieni na produkcję towarową, gdzie odbiorcami są międzynarodowi traderzy lub duzi przetwórcy, a nie konsumenci – dodaje.

Więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM