Sieci handlowe chętnie promują w gazetkach świeże produkty

Autor: Puls Biznesu 30 marca 2015 09:17

Sklepy częściej i chętniej wydają gazetki promocyjne. Walczą o klientów świeżymi produktami, za to rzadziej promują własne marki - informuje Puls Biznesu.

Agencja badawcza ABR Sesta zbadała tysiące wydawanych przez sklepy gazetek promocyjnych. Wynika z nich, że sieci w ubiegłym roku zmodyfikowały strategię przyciągania klientów do sklepów. W 2014 r. sieci spożywcze i drogeryjne, monitorowane przez ABR Sesta, wydały ponad 5,2 tys. gazetek.

Jak informuje Puls Biznesu w każdym z segmentów — hipermarketach, supermarketach, dyskontach, sklepach convenience czy hurtowniach — każdego miesiąca gazetek było średnio więcej niż rok wcześniej, zazwyczaj obowiązywały też przez mniej dni niż w 2013 r.

Sieci, szczególnie w małym formacie convenience , coraz chętniej promują ofertę produktów świeżych. Wyraźnie widać, że te sklepy chcą przyciągać klienta wyborem świeżego mięsa, nabiału, warzyw i owoców, w dobrych cenach — tak aby nie musiał jechać na zakupy gdzieś dalej.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI