Sieć Lidl zwiększyła sprzedaż polskich jabłek w 2014 r.

Autor: www.sadyogrody.pl 09 kwietnia 2015 13:12

W 2014 roku sprzedaż jabłek w sieci Lidl osiągnęła dwucyfrowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2013 roku.

Poprzez zaangażowanie w kampanię Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji „Jem bo Polskie” Lidl przyczynił się do popularyzacji polskich jabłek wśród swoich klientów. Dzięki tym działaniom sieć wraz z innymi podmiotami zrzeszonymi w ramach organizacji poprawiła notowania jabłek z polskich sadów.

Jednak zanim wystartowała jesienna kampania „Jem, bo Polskie”, Lidl rozpoczął własną kampanię promującą polskie jabłka. Wsparcie reklamowe akcji stanowiły przede wszystkim spoty telewizyjne z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM