Sady Sandomierskie wchodzą do sieci Lidl oferując soki NFC

Autor: www.sadyogrody.pl/pr 21 kwietnia 2017 08:12

Sady Sandomierskie wchodzą do sieci Lidl oferując soki NFC

- Za sprawą współpracy z siecią Lidl będziemy mogli zaproponować nasze soki jeszcze szerszej grupie konsumentów. Pragniemy podkreślić, że świeże soki, zwłaszcza te bezpośrednio tłoczone, mają pozytywny wpływ na nasze samopoczucie, pozwalają także na uzupełnienie braków energii i witamin w organizmie – zaznacza Wojciech Borzęcki, prezes zarządu, Sad Sandomierski Sp. z o.o.

Soki NFC (not from concentrate) wyciskane są bezpośrednio ze świeżych warzyw lub owoców, a podczas procesu produkcji nie są dodawane do nich żadne konserwanty, koncentraty, cukry czy woda. Szacuje się, że wolumen sprzedaży soków NFC w Polsce wzrośnie o ponad połowę w perspektywie najbliższych kilku lat. Zainteresowanie tą kategorią produktów zauważyły sieci handlowe takie jak Lidl, który zdecydował się na rozwój tego segmentu asortymentowego pod marką własną „ Świeży pomysł na każdy dzień”.

- Wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie zdrowym stylem życia i zbilansowanym odżywianiem, opartym na świeżych produktach. Dlatego też rozbudowujemy ten segment naszego asortymentu. Widzimy również, że soki bezpośrednio tłoczone „ Świeży pomysł na każdy dzień” cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Są one produkowane we współpracy ze sprawdzonymi, polskimi dostawcami. W ciągu ostatnich miesięcy, w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy aż 6 nowych smaków i planowane są kolejne – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidla Polska.

W asortymencie Lidla dostępne są soki tłoczone NFC w wielu wariantach smakowych, m.in.: pomidorowym, warzywnym, a także o smaku jabłka i wiśni, jabłka i gruszki, jabłka i aronii oraz jabłka i czarnej porzeczki. Produkty te powstają we współpracy z polskimi dostawcami. Jednym z nich jest firma z wieloletnią tradycją - Sady Sandomierskie.

- Zrzeszamy blisko 100 sadowników, gospodarujących na prawie 500 ha. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów była zawsze wysoka, a etap produkcyjny oddawał to co najbardziej wartościowe w owocach. Za sprawą współpracy z siecią Lidl będziemy mogli zaproponować nasze soki jeszcze szerszej grupie konsumentów. Pragniemy podkreślić, że świeże soki, zwłaszcza te bezpośrednio tłoczone, mają pozytywny wpływ na nasze samopoczucie, pozwalają także na uzupełnienie braków energii i witamin w organizmie – zaznacza Wojciech Borzęcki, prezes zarządu, Sad Sandomierski Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI