Sadownicy inwestują w marketing i kreowanie marek

Autor: Puls Biznesu 18 marca 2015 09:11

Sadownicy inwestują w marketing i kreowanie marek fot. shutterstock.com

Rozpoznawalna marka owoców dla producentów z Europy Zachodniej jest normą, dla polskich - "science fiction". Sadownicy-marketingowcy chcą to zmienić - podaje "Puls Biznesu".

Appolonia powstała jako zrzeszenie pięciu grup producenckich. Dzisiaj w jej ramach działa już 19 grup z roczną produkcją na poziomie 300 tys. ton, z czego 220 tys. ton spełniających normy dla owoców deserowych. To kilkanaście procent wszystkich deserowych jabłek zbieranych w Polsce.

Prezes Appolonii, Michał Lachowicz tłumaczy na łamach "PB", bez zjednoczenia trudno mówić o budowaniu marki, za którą stoi przecież nie tylko jakość towaru, ale również terminowość dostaw czy obsługa klienta.

Obecnie jabłka Appolonia chcą podbić hiszpański rynek, gdzie króluje włoska marka Melinda. - Pozycję budowała tu konsekwentnie przez cztery lata. My też możemy to osiągnąć - powiedział w rozmowie z "PB", Michał Lachowicz.

Jego zdaniem, dwie istotne polskie przewagi nad zachodnimi markami to naturalność produkcji i cena.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.