Roman Jagieliński na VIII FRSiH: Promowanie marki odbywa się przez jakość

Autor: Krystyna Zagórska/www.sadyogrody.pl 04 listopada 2015 18:26

Roman Jagieliński na VIII FRSiH: Promowanie marki odbywa się przez jakość Roman Jagieliński, prezes grupy producentów Roja; fot. Żelazna Studio

- Przede wszystkim liczy się jakość produktu. Myślę, że w tym kierunku idziemy i to nie tylko w mojej grupie, która była odbierana jako najbardziej rygorystyczna w stosunku do jakości – mówił na VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Roman Jagieliński prezes zarządu, Grupy Producentów Owoców Roja Sp. z o.o., podczas debaty „Branża owocowo-warzywna. Kreowanie marki i wartość produktu”.

- Jeżeli zachowamy jakość produktu to kupiec nie wstydzi się, że na etykiecie, czy ewentualnie opakowaniu jest znak "Roja". Zastanawiałem się czy byłby sens, gdybyśmy samodzielnie zaczęli promować tylko naszą markę. Ekonomicznie na pewno nie, ale w grupie na pewno tak – powiedział Jagieliński.

Dodał, że zarówno rynek europejski, jak i światowy będziemy zdobywali jakością. Niezależnie czy będzie to przetwórstwo mięsne, czy owocowo-warzywne. Jeżeli konsument spotka dobrą, polską żywność danego asortymentu to na pewno będzie zaopatrywał się w te produkty.

VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest największą w Polsce konferencją dedykowaną sektorowi spożywczemu oraz handlowemu. To coroczne spotkanie przedstawicieli przedsiębiorstw producentów, przetwórców i dystrybutorów żywności w Polsce, a także sieci handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM