Przy zakupie jabłek konsumenci kierują się wyglądem owoców

Autor: www.sadyogrody.pl/pr 17 lipca 2015 14:32

Przy zakupie jabłek konsumenci kierują się wyglądem owoców Konsumenci przy robieniu zakupów w dużej mierze kierują się wyglądem owoców; fot. shutterstock

Jednym z najważniejszych kryteriów, jakie leżą u podstaw wielu decyzji zakupowych konsumentów, jest wygląd produktu. Ta zasada ma również zastosowanie w przypadku owoców. Choć wielu konsumentów deklaruje, że walory smakowe i wartości odżywcze są dla nich bardzo istotne, to faktycznym impulsem do zakupu jest ich wygląd. Klienci najczęściej wybierają dorodne, ładnie wybarwione owoce – informuje Arysta LifeScience.

Klienci chętniej sięgają po dojrzałe, wybarwione owoce, ponieważ takie postrzegane są jako odpowiednik dobrego smaku kupowanego towaru. Sadownicy dobrze wiedzą o tej prawidłowości, dlatego w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe, starają się, by ich produkty zachęcały klientów także wizualnie.

Jak informuje firma Arysta na proces wybarwiania się jabłek wpływa wiele czynników. Ważna jest odmiana jabłoni, podkładka, stosowane zabiegi agrotechniczne (cięcie, nawożenie), jak również przebieg temperatur w okresie dojrzewania owoców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.