Prezes ARR: Dzięki właściwej promocji, polski eksport może dalej przyspieszać

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 21 czerwca 2016 15:50

Prezes ARR: Dzięki właściwej promocji, polski eksport może dalej przyspieszać Łukasz Hołubowski, prezes ARR /fot. PTWP

- Organizujemy na całym świecie wystąpienia targowe i misje gospodarcze dla polskich przedsiębiorców. W nadchodzącym okresie ARR będzie się skupiać na intensyfikacji tych zadań, bo zarówno rynek krajowy wymaga stymulowania i rozwoju, jak i nasz wzrost eksport może dalej przyspieszać – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Łukasz Hołubowski, prezes Agencji Rynku Rolnego.

Agencja od wielu lat prowadzi bezpośrednie działania promocyjne dotyczące żywności, zarówno w kraju, jak i za granicą. - Dzięki swoim doświadczeniom i kontaktom z producentami i przetwórcami żywności ukształtowały się najważniejsze kierunki działań realizowanych przez ARR – mówi prezes Hołubowski.

Na rynku krajowym można je podzielić na zadania związane z kształtowaniem nawyków prawidłowego żywienia, które są rozwinięciem programów wspierania konsumpcji „Mleko w szkole” i „Owoce i warzywa w szkole”, a także działania propagujące niezwykle obfity dorobek kulinarny Polski i produkcję żywności tradycyjnej, regionalnej i ekologicznej. - W obszarze promocji zagranicznej koncentrujemy się na wspieraniu eksportu. Jest to przeważnie komunikacja business to business – dodaje.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI