Pora na pola, internetowy targ zrzeszający rolników, szuka pieniędzy na rozwój



www.sadyogrody.pl / pr - 19 marca 2019 15:01


Pora na pola, internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu, szuka inwestora. Rozpoczęto emisję akcji przy pomocy portalu crowdfundingowego beesfund.

Pora na pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Zrzesza rolników i małych producentów naturalnej żywności. Zakupy robi się przez stronę internetową, gdzie znajdują się również informacje o producencie każdego z zamawianych wyrobów. Obecnie portal współpracuje z 50 gospodarstwami i wytwórniami, a liczba ta, podobnie jak liczba odbiorców zamówień, rośnie.

- Działalność została rozpoczęta we wrześniu 2017 r. dostawami na terenie Warszawy. Pierwszy rok był okresem pilotażowym, w którym skupiliśmy się na optymalizacji logistyki, zbieraniu opinii od klientów, zrozumieniu ich potrzeb, a także na analizie i rozwoju oferty, pozyskiwaniu nowych dostawców i wypracowywaniu pozycji marki – mówi Adrian Piwko, pomysłodawca i założyciel targu, a także prezes Pora na pola S.A.

Od listopada 2018 r. zamówienia w Pora na pola mogą składać mieszkańcy sześciu miast Polski: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Katowic i Wrocławia. Spółka prowadzi obecnie prace nad wdrożeniem wysyłek żywności do każdego miejsca w Polsce.

Główne cele rozwojowe spółki na ten rok to inwestycje w działania marketingowe i sprzedażowe, rozwój oferty, prace w zakresie IT oraz otwarcie pierwszego punktu ekspozycyjnego w Warszawie.

- Dlatego właśnie poszukujemy inwestorów. Crowdfunding udziałowy doskonale wpisuje się w naszą filozofię działalności. Wokół Pora na pola budujemy społeczność producentów, rolników, a także odbiorców ich wyrobów. Chcemy, aby inwestorami, ambasadorami oraz beneficjentami rozwoju naszej marki również była społeczność osób, które wierzą w projekt i chcą się zaangażować w inicjatywę na tym etapie rozwoju - dodaje Adrian Piwko.