Polskie owoce i warzywa będą promowane w Chinach, Algierii i na Białorusi

Autor: www.sadyogrody.pl 08 lipca 2015 13:37

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej planują przeprowadzić kampanię promującą polskie owoce i warzywa oraz mięso na trzech rynkach: Chińskiej Republiki Ludowej, Algierii i Białorusi.

W planach jest trzyletnia kampania informacyjno-promocyjna dotycząca świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów, mięsa drobiowego wysokiej jakości oraz świeżych i przetworzonych owoców i warzyw, realizowana na rynkach Chińskiej Republiki Ludowej, Algierii i Białorusi pt. "Smak Europy - Jakość i Tradycja".

Budżet kampanii to 5,36 mln euro.

Kampania realizowana będzie w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej "Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".

Obecnie konsorcjum stowarzyszeń i związków na czele z Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP, zaprasza do składania ofert na wdrożenie kampanii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI