Polacy wiosną chętnie kupują owoce i warzywa przez internet

Autor: materiały prasowe 07 maja 2015 10:13

Polacy wiosną chętnie kupują owoce i warzywa przez internet fot. shutterstock

Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet. Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal 40 proc. w porównaniu z danymi sprzed roku. Wśród najchętniej zamawianych artykułów znalazły się m.in. banany i rzodkiewka – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl.

- Z danych wynika, że niemal każda kategoria fit w okresie wiosennym notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży rok do roku. Na pierwszym miejscu pod tym względem plasuje się pieczywo ciemne, którego sprzedaż rośnie r/r nawet o 88 proc., a kolejne pozycje na podium zajmują kiełki i owoce. Jak widać na wiosnę chcemy więc jeść nie tylko lekko, ale i coraz bardziej świeżo - mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego Frisco.pl.

 Jak właściwie wygląda koszyk fit na wiosnę?

Analiza pokazuje,że obok wody (68 proc. zamówień) znajdowały się w nim warzywa (55 proc.), a przede wszystkim rzodkiewka, pomidory, papryka czerwona, zielone szparagi oraz cukinia. Blisko połowa zamówień obejmowała też jogurty naturalne (49 proc.) oraz owoce (47 proc.). Z tych oprócz popularnych bananów klienci najczęściej na wiosnę zamawiali awokado, cytryny, pomarańcze i gruszki. W co czwartym e-koszyku lądowały płatki (27 proc.), a w co piątym - kiełki (22 proc.). Co szóste zamówienie zawierało pieczywo ciemne (17 proc.), a także ryby i maślanki – (po 16 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI